Trött helg



Den här veckan har jag inte varit inne på bloggen så mycket, beror nog mest på att jag inte haft så mycket roligt att skriva om men också för att jag verkligen inte orkat. Såhär trött som jag har varit den här veckan vet jag inte om jag någonsin varit. Kan inte riktigt förstå varför jag är såhär trött, men jag har ju gått upp 5 varje morgon och det har varit ganska mycket arbete så det beror nog mest på det, hoppas att den här veckan blir lugnare.
Jag hade hoppats på att jag skulle vila ut nu i helgen men jag kan inte påstå att jag känner mig så mycket piggare. I fredags var jag på "Girls just wanna have fun" på Otten och det var riktigt roligt, men det blev en tidig kväll för jag ville hem och vara med pojken min, och gårdagen spenderades hemma hos honom. Det var en mycket jobbig dag eftersom en nära släkting till honom gick bort, det är så jobbigt att se honom sådär ledsen och eftersom att jag verkligen tyckte om hans släkting så blev jag ju såklart också väldigt ledsen, men på något sätt känner man att man måste vara stark för hans skull så det var bara att bita ihop. Det tar ett tag att bearbeta en sådan här händelse men det ska det få ta också.
Idag är jag hemma i söderköping igen och firar min mamma på mors dag, och så var syrran och jag och shoppade ett litet tag också, nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sätta igång grillen.
Hoppas ni haft en bra helg! /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Ska du hitta på något speciellt idag då? :)

2010-05-31 @ 16:46:59
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0