Torsdag



Idag är det verkligen hur varmt och skönt som helst ute, visst är det härligt =P. Synd bara att jag inte har tid att vara ute och njuta av den. Efter jobbet gick jag till biblioteket och tänkte se om jag hittade några bra böcker om 11 september som jag kunde använda till min uppsatts, trodde inte att det skulle finnans så mycket men där hade jag fel! Jag lånade iallafall tre böcker, varav två är på fyra hundra sidor var, så det blir en del att gå igenom. Jag har suttit och läst nu sedan jag kom hem men kände att jag behövde ta en liten paus, är så himla trött! Så nu blir det att läsa lite bloggar och sedan sätta igång med skrivandet igen, det är ju lite pressat tidschema liksom.
Hoppas ni har det gött i värmen. /Jennifer


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) tipsar i mitt senaste inlägg om en superbra leave in cream:) vore kul om du kikade in:D



http://vadfanskajagheta.se/2010/may/torsdag-produkter-ifran-disp.html

2010-05-20 @ 18:35:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0