Söndag



Hej mina vänner. Helgen går så otroligt fort, det är inget roligt! I fredags blev det en hemma kväll vilket var riktigt mysigt, välbehövligt. Igår var jag inne i norrköping på förmiddagen och tittade på älsklingens amerikanska fotbollsmatch, det var riktigt roligt och spännande måste jag säga, börjar äntligen fatta spelet och det är ju roligare när man hänger med =P. Efter matchen åkte jag hem och käkade middag hos farmor och farfar och sedan åkte jag på ett homeparty hemma hos min gamla klasskompis My. Det var jätteroligt att träffas igen, tyvärr var det inte så många som kunde komma av de andra från förra klassen men My och Ella var där och vi hade mycket trevligt.
Idag är det lite av en typisk söndag, vi har varit och handlat, älsklingen är här och ikväll blir det grillning, men dagen är lite sämre eftersom att det är jobb imorgon och jag känner mig minst lika trött som jag gjorde i fredags. Det är tur att man trivs på jobbet annars hade jag varit riktigt deppig idag!
Hoppas ni har en underbar dag därute i vårt avlånga land! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0