Hos mormor och morfar


Mormor och morfars söta lilla hus


Min älskade Isak och kära lillasyster



Min andra kära lillasyster och hennes pojkvän.


Hemkommen från en supertrevlig middag hos min kära mormor och morfar, man behöver aldrig oroa sig för att åka därifrån hungrig och ledsen, det kan jag lova! Mormor gör den godaste maten, och alltid till ett helt kompani så det är bara att äta tills det nästan sprutar ut ur öronen på en =P. Och både hon och morfar är sådana härliga människor att man kan vara hur trött och ledsen som helst när man kommer dit, men man åker alltid med ett leende, jag är otroligt glad för att jag har sådana släktingar =).

Nu har jag suttit och skrivit historieprovet, och jag är faktiskt klar med det så det känns otroligt skönt! Nu hade jag tänkt gå ut och springa en runda innan jag hoppar in i duschen och går och lägger mig. Imorgon väntar arbete igen, jag jobbar eftermiddag men hade tänkt ta mig ner till optikern innan för att höra mig för om kontaktlinser, jag har haft mina glasögon på mig hela tiden nu i några dagar och jag ser så otroligt mycket bättre, plus att min huvudvärk har försvunnit. Problemet är att jag inte alls trivs i dem, jag har haft dem sedan jag gick i åttan, alltså sex år ungefär men jag har bara haft dem när jag kört bil och kollat på tv ungefär, men jag ska nog börja ha dem hela tiden, så antingen vill jag skaffa kontaktlinser eller så ska jag byta bågar, jag får se vad det blir.
Men nu blir det som sagt att byta om till träningskläder och ge mig ut en stund =P. /Jennifer

Kommentarer
Postat av: tess

Den där bilden var inte söt charmig någonstans kära storasyster <3

2010-05-10 @ 07:47:41
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0