Måndag



Tänkte jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag kryper ner i sängen =). Har inte så mycket att rapportera om egentligen. Jag har haft en underbar helg med min kära pojkvän och våra vänner, en sådan här behöver man efter en jobbig arbetsvecka, det är så skönt att ha människor som gör en såhär glad omkring sig. Men nu är det arbete igen, imorgon blir det åter ett dubbelpass, först jobba på konditoriet, sedan tid hos optikern för att skaffa linser och sedan receptionsarbete på hotellet. Kommer nog vara ganska körd imorgonkväll =P, men det känns ändå helt okej, jag trivs ju som sagt på båda jobben och det är ju inte varje dag. Så skönt att jag är klar med historian nu iallafall, hoppas bara att jag får godkänt, skickade in det sista arbetet igår kväll =).
Men nu måste jag nog sova om jag ska orka ska ju liksom jobba från halv sju till nio imorgon =). Puss och godnatt/Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja visst :D dom är ifrån bianco :D <3

2010-05-25 @ 13:40:50
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. jo helt okej:D sj då?:)

2010-05-25 @ 21:10:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0