Söndag

Hej mina vänner. Nu sitter jag här hemma hos min älskling och väntar på att han ska komma hem efter sin träning, försöker underhålla mig genom att läsa bloggar och snacka med kompisar, men tiden går sakta! I eftermiddag bär det av hem till hemstaden för att titta på en fotbollsmatch, men förhoppningsvis blir det tillbaka hit för att sova sedan. Börjar ju jobba igen imorgon och man vet ju aldrig när vi kan ses igen =(. Tittar lite på lägenheter för att kanske kunna flytta in hit till Norrköping snart, vill verkligen inte bo i söderköping och det är ju ändå lätt att ta sig dit för att jobba och så. Hoppas att det kommer att fungera iallafall =P. /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Ja! De är helt klart en favorit! Hur är det med dig?

2010-03-08 @ 10:42:56
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: JAGHETERINTESUNE

nej, precis det är så hemskt!

2010-03-08 @ 12:45:44
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0