Så var det fredag igen...


Ja vad ska man säga, fredag morgon, och jag är hur trött som helst, det är så det ska vara! Har duschat och gjort mig iordning och ätit en "nyttig" frukost, två smörgåsar vilket jag bara åt en halv av eftersom att det var mögel på brödet =S(!), och lite juice. Det där med min nyttiga diet jag hade tänkt börja med fungerar inte när man är trött och fantasilös på morgonen!
Den här dagen kommer nog inte att bestå av några speciellt spännande moment. Jag ska till Nyströmska nu på morgonen och prata med min lärare om hur vi ska lägga upp kursen nu när jag inte har tid att gå på lektionerna och sedan är det arbete till ca halv sju, tror nog inte att jag kommer att orka så mycket mer ikväll men vi får se, något kul ska man nog kunna hitta på.
Ha en bra dag mina vänner! /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra fredag:)

2010-03-05 @ 11:14:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0