In Bed



Godmorgon mina vänner. Även den här dagen får tillbringas i sängen, dock känner jag mig bättre än igår, hostan och halsontet är borta och nu är det bara min ihärdiga snuva kvar, så förhoppningsvis så kan jag gå till jobbet imorgon! Nu på morgonen har jag suttit vid tv:n och tittat på Vakna med The Voice, lyssnade på Katrin Zytomierska när hon skvallrade om kändis-sverige. Jag är själv inte så mycket för att skvallra, och jag tycker att Katrin kan vara riktigt elak i sina uttalanden men hon ska ha en eloge för att hon vågar vara så ärlig som är, hon står verkligen för vad hon tycker och visar det öppet, sedan kanske man kan skippa personangreppen ibland, men modig är hon iallafall!

Den här dagen får nu tillägnas helt till historian tror jag, min lärare mailade mitt hemprov igår så idag när jag känner mig piggare ska jag sätta mina geniknölar i arbete.
Hoppas att ni får en riktigt trevlig torsdag! /Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0