Alice in Wonderland




Hejsan mina vänner. Hade sett fram emot en lång och härlig sovmorgon men det blev det inte så mycket av, hade en jättejobbig mardröm och sedan kunde jag inte somna om, Isak kunde inte heller somna om så vi pratade i telefon ett tag, usch vad jag saknar den där människan. Även fast jag verkligen känner att det kan vara bra att ta ett break från vårt förhållande ett tag och bara vara singel så kommer jag inte undan från det faktum att jag känner mig otroligt ensam! Det ska bli skönt att träffa honom och umgås lite imorgon, samtidigt som jag är lite rädd för att det ska bli konstig och jobbigt, hoppas det blir bra!

Igår var det iallafall en riktigt bra dag, kom dock lite försent till jobbet eftersom att jag hade missförstått när jag skulle börja, men det var ingen större skada skedd. Efter jobbet åkte jag in till norrköping och träffade min underbara kompis Therese och gick på bio. Vi såg Alice i Underlandet, riktigt bra faktiskt, var lite rädd att den bara skulle vara jättekonstig, som typ Kalle i Chokladfabriken, men jag gillade faktiskt den här filmen, den var vackert gjord och spänningen höll i sig genom hela filmen så man inte blev uttråkad. Har ni inte sett den än så tycker jag verkligen att ni ska göra det =).

Idag vet jag inte vad som väntar riktigt, har en dröm om att få ordnig på mitt rum, får se vad jag orkar =P. Hoppas ni får en riktigt härlig lördag! /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tror man gillar alice i underlandet om man är lite barnslig. För många tycker att den är för oseriös. Men jag tyckte också den var bra. Kanske ingen film man ser om och om igen. Men en kul film att ha sett. :P

2010-03-13 @ 11:45:47
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt:D men blir tokig på de trassliga:O

2010-03-13 @ 17:09:58
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: emma

Sv; Ja visst är det så! Men helgerna går ju alltid såååå snabbt.. Hur mår du?

2010-03-14 @ 14:49:50
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Allt bra med dig? :)

2010-03-14 @ 19:11:28
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0