Sol, vind och vatten.

Hej mina vänner. Idag har det varit en extremt varm och härlig dag här i östergötland, hoppas resten av sverige haft det lika skönt!
På grund av den stekande värmen tog systrarna, jag, min kära vän Amanda och syrrans pojkvän bilen ut till Dalby och badade och solade. Än så länge är det ingen värme i vattnet tycker jag men det var skönt att svalka sig lite med jämna mellanrum.
Nu blir det Twilight och marängsviss innan jag kryper ner i sängen, imorgon är det arbete som gäller igen =). Slänger in lite bilder från dagen. /Jennifer












Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Twilight <3

2010-06-28 @ 18:53:54
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0