Inrednings drömmar


I september flyttar min älskling till egen lägenhet och om allt går som det ska, ska jag förhoppningsvis flytta med honom då. Vilket självklart har satt igång det kreativa mig och jag har i mina drömmar börjat måla upp bilder på hur vi ska göra fint i lägenheten =). Nu kommer det ju i första hand vara Isaks lägenhet så han har ju det sista ordet i inredningen, men förhoppningsvis kommer jag att kunna ha ett finger med i spelet, vi har inte helt olika stilar iallafall, även om jag nog är lite för tjejig för hand stil, det får bli lite av varje helt enkelt. Grejerna ovan är allt hämtat från Ikeas hemsida men det är ett litet smakprov på vad jag skulle kunna tänka mig i den lilla ettan =).

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv toppen :) din då?

2010-06-20 @ 18:29:49
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: Ella Söderlund

Åh vad kul att ni ska flytta ihop!

Jag trivs bra på jobbet =) Det gör du med va?

2010-06-21 @ 23:26:28
URL: http://eliskastrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0