Äntligen värme!



Nu är äntligen värmen tillbaka, tycker att det har varit lite väl kallt ett par dagar nu. Men idag slog det till ordentligt och mitt på dagen var det till och med lite för varmt tycker jag =P, men det är inget klagomål, bara så ni vet! Efter en ganska lugn dag på jobbet så träffade jag min kära vän Amanda och så gick vi nere i byn ett tag, hittade lite roliga grejer på Glitter och så förstås blev det en glass, lakrits och vattenmelonsorbet, yum yum! När jag kom hem drog jag fram solstolen och läste lite, men nu är det snart dags att bli lite effektiv och börja packa. Ska till min älskling imorgon efter jobbet och jag måste ha kläder för hela helgen, både till begravning och midssommar, så det får bli den stora väskan.
Hoppas ni har det bra och njuter av solen! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0