Friday i´m in love

Äntligen fredag, och det ser ut att bli en underbar helg så jag är hur glad som helst. Dagen har gått väldigt fort men jag har hunnit med mycket, imorse gick jag upp vid halv sju och gick och simmade med syster, hur skönt som helst! Sedan åt vi frukost på jobbet innan jag skulle börja arbeta och sedan jobbade jag till halv sju ikväll, det var väldigt lugnt på bageriet men vi fick tiden att gå på något konstigt sett, och efter jobbet åkte jag till Klarsjön för lite bad med Amanda och hennes syster. Nu väntar middag med föräldrarna och sedan filmkväll med Amanda =). Imorgon far jag in till norrköping för en mysdag med älsklingen innan han åker till Örebro på söndag. Så vad var det jag sa, kanon helg!
Här kommer lite bilder från dagen:







/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0