Bye bye sweets!



Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv att sluta äta så mycket godsaker och jag har ju såklart aldrig lyckats. Men nu tänkte jag göra ett tappert försök igen, jag är vad man skulle kalla sockerberoende och det är inte roligt kan jag lova, jag blir deppig och trött om jag inte får i mig socker och så ska det inte vara! Så från och med idag så ska jag hårdköra med kosten så får i se vad det leder till, idag har jag varit väldigt dålig med kosten tyvärr, jag hann inte äta någon lunch på jobbet och när jag kom hem så åt jag en banan, några morotsstavar och en riskaka, inte så näringsriktigt direkt. Imorgon får det bli bättring på det! Det knepiga är att jobba på ett bageri där man är omgiven av allt från bullar och kakor till glass och läsk, och när man jobbar och börjar känna sig lite trött är det väldigt lätt att det slinker ner något för att få upp blodsockret lite, det kommer nog bli den största utmaningen. Men jag håller tummarna, ett litet tag ska jag nog klara det iallafall =P. /Jennifer


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

haha känner mig i det. Man säger att man inte ska äta sånt och så gör man det ändå ;D



SV; Ja, det har jag. Har du? :)

Kram

2010-07-19 @ 22:31:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: angelica

sv tack så jättemycket! :)

2010-07-19 @ 23:30:39
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt och hoppas du sover gott <3

2010-07-21 @ 01:55:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0