Cosmopolitans vårtrender 2010: Streetsport






Stilen enligt Cosmopolitan: Klara, färdiga, sporta! Schystaste stilen utspelar sig på hård asfalt snarare än svettiga arenor, men våra hederliga sportklassiker är still going strong. Gråmelange mjukis och funktionell polyamid blir vinnare när du mixar med dina egna vardagsfavoriter, vassa klackar och kaxig attityd. Högsta poäng till din urbana streetstyle som är mer fashion än fair play!

Stilen enligt mig: Det här är verkligen inte min stil, jag har aldrig varit någon sporttjej och det kommer jag nog hellre aldrig att bli, men ett plus för den höga komforten, det är deffinitivt något jag kan tänka mig att ha på mig när jag går hemma och slappar.

Shoppa:
*Gråmelerad hoddie (huvan uppfälld)
*Klassisk sportbehå
*Baseballjacka
*Byxor med resårlinning
*Nätbrynja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0