Cosmopolitans vårtrender 2010: Lingerie



Stilen enligt Cosmopolitan: Retroinspirerade underkläder fortsätter att vara hett mode. Nu längtar vi efter välskräddad och lyxig fransk lingerie. Så flott att vi gärna visar den för alla! Att behåbandet syns under din tubklänning är både sexigt och snyggt och underkjolar och sovshorts i siden använder vi som de är, både till vardag och fest. Har du en extra fin behå bär du den helt enkelt ovanpå din blus. Varför dölja något så förföriskt och vackert?

Stilen enligt mig: Även här är jag nog lite feg för att bära den här stilen fullt ut, men jag kan gärna tänka mig att matcha ett silkigt nattlinne till lite slitna jeans och höga klackar.

Shoppa:
*Bodies i pinuppmodell
*Strutbehåar
*Trosor med hög midja
*Slinkiga underkjolar
*Sidenshorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0