Torsdag morgon.


Ensam är inte stark!

Hej mina vänner, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen märkte jag! Men det har hänt så himla mycket nu på senaste tiden och jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen. Jobbet går hur bra som helst, den här veckan jobbar jag stängning vilket innebär att jag börjar vid halv elva och slutar vid halv sju, jobbiga dagar med andra ord men det är skönt med sovmorgon =P. Jag tycker att jag lär mig rutinerna ganska snabbt, det är ju en hel del att hålla reda på på bageriet men jag tror nog att jag kommer att klara mig bra.
Jag och min pojkvän har även krisat lite vilket har tagit på orken en del, men nu tror jag att det är bra igen, det känns bra iallafall! Det är svårt när saker och ting förändras så drastiskt på så kort tid, vissa veckor kan vi ju inte ses alls nu vilket gjort att vi funderade lite på att ta en paus, vi försökte i fem dagar sedan kunde vi inte längre, ensam är inte stark, bara så ni vet! Nu ska vi försöka göra det bästa av situationen, han har varit på en intervju för ett arbete som jag verkligen hoppas att han får, då kanske det inte blir lika jobbigt för honom iallafall.

På lördag fyller vi båda tjugo, vi ska fira på olika håll iår, men jag hoppas att vi kan fira varandra ordentligt nästa helg =), vill göra något speciellt men jag kan inte komma på något bra, får se vad det kan bli.
Fattar inte att jag fyller hela tjugo år! Mina tonår är över =(! Nej så farligt är det nog inte, men det är ganska stort, det konstiga är att det inte alls känns som att det är två dagar kvar till födelsedagen, det brukar alltid vara så höga förväntningar och man bakar tårtor och kakor och grejar, men inte iår, jag får försöka repa energi och göra lite ikväll efter jobbet tror jag, det måste ju städas iallafall =P. 
Nu ska jag göra mig iordning och sticka till bageriet. Hoppas ni får en bra dag! /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0