Nyfärgad och klar för sängen.



När jag kom gick hem från jobbet idag så lös solen så klart och det var jättemysigt, tyvärr så avslöjade ljuset min inte allt för attraktiva utväxt i håret så jag och lillasyster åkte till Willys nu på eftermiddagen för att köpa färg, nu väntar jag bara på att håret ska torka så jag får se hur det blivit. Jag är lite försiktig med att blåsa håret allt för ofta, jag har så torrt och skört hår nu på vintern så om jag har tid för självtorkning så får det göra det.
Men nu är det nog lagom torrt och det är dags för mig att gå och lägga mig, det får ju bli tidiga kvällar nu när jag ska upp redan klockan fem för att göra mig iordning för jobbet. Imorgon är det ju semletisdag också så det lär nog bli en jobbig dag på bageriet, jag behöver all den energi jag kan få. Så godnatt och sov så gott mina vänner! /Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du passar verkligen i brunt gumman!

Fin bild!

Måste säga jag med köper färg på williys , billigt och bra :)

Hoppas du har det bra!

måste ses snart!

vad ska du göra på din födelsedag? fira ute på krogen?

Puss

2010-02-19 @ 18:42:08
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/
Postat av: Yohanna

fin du va i brunt! :)

2010-02-23 @ 13:17:49
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0