My Monday



Hej allihopa! Imorse vaknade jag klockan halv sju av att Isaks chef ringde och behövde honom till ett jobb under dagen! Så det där med en hälig sovmorgon kunde jag ju se om i himlen efter, men det var ändå ganska bra för då kunde jag gå upp och göra mig iordning för arbetsintervjun i tid. Jag hoppas verkligen att intervjun gick bra, det känndes bra men man vet ju aldrig, de ska förhoppningsvis höra av sig i slutet av veckan redan så jag slipper gå och slita på nerverna allt för länge, det är i och försig bara ett vikariat men det är på sex månader och det skulle vara perfekt för mig eftersom att jag kanske ska plugga vidare sen i höst =P. Och det är ett receptionsjobb, precis det jag vill ha =). Men som sagt, vi ska inte hoppas på för mycket, lite lagom sådär!

Annars är det en lugn dag, det har snöat utav bara sjutton nu på förmiddagen men det är uppehåll nu iallafall, jag vill verkligen inte ha mer snö, vi blir snart insnöade här hemma! Nu tycker jag snön kan ligga kvar över sportlovet och sedan kan det sakta men säkert smälta bort! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Vad bra :) Jo allt är bra här med.



Vad har du för dig då? :p

kram

2010-02-02 @ 19:53:56
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0