Lauren Conrad



Jag har blivit helt såld på The Hills och köpte nyligen säsong två till min lilla samling, och jag måste säga att jag är hopplöst förälskad i Lauren Conrads garderob! Allt den där tjejen tar på sig är ju hur snyggt som helst och faktiskt väldigt min stil. Jag har hittat min stilikon nr 1!
Jag och min lillasyster gick igenom min garderob igår och det var inte långt ifrån ett nervöst sammanbrott kan jag lova, jag är en sådan person som köper kläder som jag tycker ser snygga ut men som framförallt är sköna, jag tänker inte så mycket på vad jag kan ha dem till. Det är jättebra när jag bara ska till jobbet och tillbaka, men lite tråkigt när man ska gå på stan eller träffa vänner, man känner helt enkelt att man inte har något snyggt att ha på sig. Man har en snygg tröja, men man har inga byxor som passar till eller tvärt om. Nej min nästa lön får jag nog ta till lite seriös uppdatering av min garderob, det är inte okej att ha kvar toppar från när man var 15 (jag är 20)!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0