Kvällssritt och filmmys


Älskling nr 2: Manolito

Godkväll godkväll =). Nu är det dags att gå och lägga sig, iallafall för min del, vet inte om det är den lilla infektionen i kroppen som gör det men jag har varit superseg hela dagen. Men jag tycker att jag faktiskt hållt igång ganska så bra ändå. Jag och syrran var nere i stallet förut och red ut på en liten kvällstur runt gärdena och det var verkligen hur härligt som helst! Det var jättelängesedan jag red nu men det gick väldigt bra ändå måste jag säga och det var underbart väder, det blev en riktig humörlyftare kände jag.

Nu har vi precis kollat klart på "17 again", mycket bra film faktiskt, bra skådespelare och riktigt bra handling med tycker jag, även om den kanske var något förusteende =P.
Hoppas ni får en god natts sömn allihopa, så hörs vi imorgon! Puss och kram/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Hannah & fjärilshundarna

Tack! :)

2009-09-20 @ 11:42:23
URL: http://www.Cayennepeppar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0