09-09-19

Hej igen. Det blev inget av det där med att åka till skogen, istället slängde vi oss i bilen  och åkte till Linköping. Lillsyrran behövde ett par nya ridstövlar som hon hittat på Hööks och sedan gick vi in på Ikanohuset och shoppade lite kläder också. Hittade faktiskt en snygg kavaj, skjorta och ett par byxor så jag är verkligen nöjd. Kan lägga in bilder på det senare om ni är intresserade =).
Nu ska jag gå och lägga mig och vila mig lite, är väääääldigt trött, fråga mig inte varför. Sedan ska jag antingen gå till stallet eller städa badrummet, vi får se vad det blir. Hoppas ni har en bra dag! Puss och kram/Jennifer


Syrran och hennes pojkvän.


Jag


Lilla syster


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hej hej



allt bra med dig?



hoppas du får en fin lördag

Kolla in min senaste intervju jag gjort rätt stor artist ;)



kram

2009-09-19 @ 17:03:51
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0