Gott Nytt År!



Så var det år 2009. Året som jag bestämt ska bli det bästa året någonsin, men det bestämmer jag ju i och för sig varje år, men jag har en känsla av att det faktiskt kan bli det iår, det finns så mycket att se fram emot redan.

På söndag ska jag åka till Thailand med min älskling.
I vår tar jag studenten.
Jag ska förhoppningsvis hitta ett bra jobb,
kanske till och med flytta hemifrån!


Ja det kommer nog att ske en hel del grejer i mitt liv det här året =), men jag ser fram emot det! Man brukar ju göra en samanfattning av året som gått, men jag tycker inte om att blicka bakåt, jag ser hellre framåt. Så jag hoppas att ni alla får ett riktigt bra år, för det tänker jag göra det till! Puss och kram/ Jennifer


Kommentarer
Postat av: Josefine

Gott nytt år själv! :)

2009-01-02 @ 22:03:25
URL: http://citri.blogg.se/
Postat av: NELLI

vilken fin bild :*

2009-01-02 @ 23:04:08
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0