Måndag


Bild från i lördags =)


Uschalingen så trött jag är idag! Det blev inte så mycket sömn inatt som jag tänkt mig men det gör inget, det fanns sina goda skäl till det.
Men ikväll hoppas jag verkligen att jag kan komma i säng tidigt, annars vetefasen om jag orkar med den här veckan, inte för att det är något särskilt, men skolan är nog så jobbig för tillfället. Men jag tycker helgen blev riktigt lyckad ändå faktiskt, jobbet gick bra i lördags och igår var det jättetrevligt att hälsa på Isaks släktingar och bebisarna, gulligare får man ju leta efter måste jag säga =).

Idag är det halvdag i skolan så jag slutar redan vid halv tolv, så det är riktigt skönt. Men i eftermiddag ska jag till gynekologen! Usch vilken mardröm, jag vill verkligen inte, men anser väl att det är något man borde göra, hoppas att det går bra =).

Vad ska ni andra sötnosar hitta på idag då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0