Fredag


Såhär såg det ut igår, men nu har det kommit en massa mer!

Jag har varit dålig med uppdateringen nu ett tag, men det har hänt lite för mycket för att jag ska ha orkat. Men nu har jag åkt på förskylning så nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting och då kan man passa på att blogga lite, det gör mig ju trotts allt väldigt glad när man kommer in och läser alla era gulliga kommentarer =).

Det har kommit en massa snö också upptäckte jag imorse, det måste ha snöat rejält inatt för såhär såg det inte ut när jag gick och lade mig =P, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta riktigt, jag som hade längtat till våren nu vill ju inte direkt ha snö, men samtidigt är det faktiskt riktigt mysigt och fint så det kanske kan få stanna ett tag =).

Någon mer som är hemma och är sjuk såhär i förskyningstider? Jag hoppas att det inte är så många utan att ni får en riktigt rolig och fin fredag! Puss och kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Linda

Trist :/ får hoppas du blir helt frisk snart! :)

Jag överlever väl..hehe så det är alltid något..

Kraam!

2009-02-06 @ 11:48:05
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

jobbigt! :(

krya på dig gumman!

2009-02-06 @ 12:11:50
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0