Tisdag



Usch vad trött jag är idag asså.

Jag vet inte varför men det är jag iallafall. Jag sitter i skolan nu och har rast från samhällskunskapen. Vi har en föreläsare här som pratar om ekonomi och hur man ska se till att ha så bra ekonomi som möjligt och sånt där. Det är faktiskt riktigt intressant, och det är nästan så att man blir lite rädd för att köpa så mycket när han maler på om skulder och räntor och allt möjligt =P. Men det är bra, jag tror att många i vår ålder skulle behöva lära sig mer om det här! 

 Jag hann ju inte skriva något om friluftsdagen igår, och har inga bilder att ladda upp heller eftersom att det blev ett totalt fiasko, det började spöregna och alla blev dyngsura! Så vi blev tvungna att ställa in det. Men aja, det blev en kort dag i skolan iallafall =P.

Vad har i andra för er idag då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0