Onsdag



Fy vad kallt det är ute nu! Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick till bussen imorse. Det är verkligen dags att leta fram höstkappan och vinterhandskarna!
Och nu är det skola igen, usch vad jobbigt. Men imorgon och på fredag är det praktik så jag kan nog överleva dagen. Vi har projektarbete nu på morgonen och på eftermiddagen religion, så det är ju faktiskt ganska roliga ämnen. 

Igår hade jag körlektion efter skolan, och nu börjar det faktiskt gå bättre, det är skönt, för nu är det inte alls långt kvar till uppkörningen! Det blir att köra som attans hemma nu också.

Vad ska alla andra göra denna kalla höstdag då? Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Louise

idag ska ja först till stallet nu, o sen bara ta de lugnt.

Försöka bli bra i ryggen :/:/

Själv då? :)

kram

2008-09-17 @ 10:25:53
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Superfin bild.

2008-09-19 @ 16:40:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0