Tisdag



Ujujuj vilken deppig dag det var idag. Jag har nog pms x 1000 för allt är bara jättejobbigt och jättetråkigt för tillfället. Jag har dryckes lektion för tillfället men förut hade vi en lång föreläsning om politiken i Norrköping och jag höll nästan på att somna =P. Inte för att det inte var intressant, men jag förstår så himla lite av det där med politik så jag förstod verkligen superlite av det hon pratade om. Dessutom har jag en massa läxor och grejer att ta tag i ikväll så jag har ju inget roligt att se fram emot senare heller =(. Men nu ska vi inte hamna i deppträsket, dags att rycka upp sig. På torsdag bär det av till stockholm med hotellgruppen, och även om jag inte har någon större lust med det nu så kommer det nog att bli roligt =).

Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0