Lördag



Så  var det äntligen helg!
Jag är så trött nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till, så efter att ha käkat uppe hos farmor, som fyller år i dag...grattis, grattis, så ska jag nog ta och gå och lägga mig och sussa lite. Imorgon var det praktik hela dagen och på kvällen gick jag och älsklingen på bio =). Vi såg Mamma Mia, verkligen en asbra film, jättemysig! har ni inte redan sett den så måste ni göra det! Vi var inte hemma förän framåt halv ett och somnade ju inte direkt heller, och i morse skulle han ivähg tidigt så vi vaknade halv sju =/. Usch vad trött jag är... men det är det värt, jag hade en underbar kväll =D. 

Vad ska ni göra idag då? Puss och kram/ Jennifer 

Kommentarer
Postat av: Lia

så söt bild! :)

danke så mkt.. :D

2008-10-04 @ 11:53:34
URL: http://bebbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0