Underbara fredag =)

Vi hade verkligen jättekul igår min älskling och jag. Vi gick som sagt på bio och såg "What happens in vegas" och det var nog en av de roligaste fimler jag någonsin sett!Så jäkla klockren var den, och jag bara älskar Cameron Diaz och Ashton Kutcher! Resten av kvällen var också jättetrevlig och mysig, älskar min lilla gosis, vi satt hemma i soffan och lyssnade på musik, pratade och åt godis =). Man borde ha sådana här dagar oftare =).

Idag är det väl lugnt än så länge, lilla snuttisen ska kanske på fest ikväll, annars till lilla mig. Annars händer nog inte så mycket, en mysig hemmakväll med familjen helt enkelt =) Ha´en fortsatt bra dag allihopa /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0