Min kärlekshistoria <3

Jag och min lilla fluffis, han har dock klippt sig nu =)

Jag har fått klagomål för att jag inte har skrivit tillräckligt mycket om min lilla Isak, då enbart från Isak själv, men ändå *fniss*. Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara för jag tror ni alla har förstått vad han betyder för mig, om inte annat kan man ju gissa sig till det om man lägger märke till mitt bloggnamn =). Men för att göra honom glad kan jag ju berätta hur vi träffades, för det är ganska gulligt om ni frågar mig.

Vi träffades första gången när vi gick i åttan eller nian, men då kände vi inte varandra över huvud taget, vi hade en friluftsdag tillsammans och han pratade enbart med en annan av mina kompisar. Då visste vi förstås inte att vi skulle börja i samma klass ett-två år senare =). Men det gjorde vi, i början pratade vi inte med varandra, han var i en helt annan grupp i klassen än vad jag var. Jag var med pluggisarna som vi blev kallade, och han var med de coola i klassen.

Hur som helst började han prata med min bästa kompis som gick i parallel klassen och på så sätt började vi umgås lite. Jag tyckte han var den roligaste killen jag någonsin träffat och han tyckte tydligen att jag var ovanligt söt och rar. Vi började undan för undan falla för varandra men ingen ville säga till den andra att vi var förälskade eftersom att vi var rädda för att förstöra vår vänskap.

Men en kväll ringde han mig och berättade för mig att han hade känslor för mig. Självklart blev jag otroligt glad, men jag troddeförst att han skämtade, så jag gick med på att träffa honom och se vad som hände. Och det var det bästa jag någonsin gått med på, jag har aldrig varit lyckligare med någon annan. vi är olika som dag och natt, men kan inte vara utan varandra. Han är den lite bortskämda storstadungen och jag är en riktig "lantis". Men lite romantiskt är det om man tänker efter.

Så där har ni min kärlekshistoria, och jag hoppas att lilla Isak är nöjd. =) DU betyder allt för mig gubben! <3/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-18 @ 19:40:06
Postat av: Isak

aa asså..lite censurerad vare väl..hmm hmm..nee skoja bara .fyy vad söt du e..älskar dej gumman

2008-05-18 @ 19:42:17
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-18 @ 19:55:58
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0