Kompledigt =)


Idag hade jag kompensationsledigt eftersom att jag ska stanna länge i skolan på torsdag och jobba med en till kvällsbeställning. Och jag kan lova att den här dagen varit jätteskön =).  Min pojkvän kom till mig imorse och vi bakade bullar och hade det mysigt, han är bara för underbar. Sedan åkte jag in till körskolan för min andra körlektion, jag har inte kört på ett tag så jag var ganska nervös innan, men det var inte så mycket att vara nervös för det gick jättebra =).

Vi tränade på att starta i backe och lite sådana saker och så fick jag ge mig ut i trafiken, det var lite läskigt till en början men jag har en jättebra lärare så han hjälpte mig jättemycket. Nu är det bara att sätta fart med teorin så kanske jag har mitt körkort i sommar =). Är det någon som har något bra motivationstips till teorin så får ni gärna tipsa mig för jag kan inte hitta någon motivation över huvud taget för tillfället =S./Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0