I väntan på lektion


En bild på min bästa kompis Amanda, min älskling Isak och så jag =).


Nu sitter jag här i skolan igen framför min dator och väntar på att lektionen ska börja. Det är onsdag idag vilket betyder att vi har hotell på schemat hela dagen. Både tråkigt och lite skönt, det är tråkigt eftersom att vi inte brukar göra så mycket och därför blir det långtråkigt, och skönt eftersom att det är ett ämne man verkligen är intresserad av. Jag tror att jag har kommit in i en period av vårtrötthet för jag är otroligt trött och det verkar inte som om det kan sovas bort, jag hade ju ledigt hela dagen igår, och visst, jag städa lite hemma och var på körskolan men det är ju inte direkt jättetröttsamt, ändå är jag såhär trött. Men det går väl över, och än så länge överlever jag =).

Idag känner jag att våren har kommit på riktigt, när jag åt frukost och tittade ut genom köksfönstret kunde man inte längre se upp till min farmor som bor en bit bort på grund av alla löv som växt fram och nu skymmer sikten, men det är jättevackert tycker jag. Och när man kommer ut på gården så känner man doften av körsbärsblommorna, då känns det skönt att leva =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0