God natt, eller iallafall god kväll

Nu är det dags för mig att lyfta på arslet och göra någon nytta istället för att sitta här =). Jag tror att jag ska göra slag i saken och gå upp och ta ett bad, jag har lite badbomber från Lush som jag kan använda =). Och så tror jag att jag ska göra något galet sen, eller galet vet jag inte om det är men jag har aldrig gjort det förut och de säger att det ska göra otroligt ont, men jag ska vaxa benen =O, och nej, jag har faktiskt aldrig gjort det förut, det har verkat alltför jobbigt och göra alltför ont. Men nu orkar jag inte hålla på och raka benen sådär var tredje dag för att hålla stubben borta, framförallt inte eftersom att det är kjol, shorts och klännings säsong. Så vi får se hur det går =). Men ni får hade så bra och sova så gott/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0