Dags att jobba igen =)

Nu bär det snart av till jobbet igen, jag börjar klockan elva så jag måste gå om en kvart eller så. Jag hoppas att det går lika bra som förra gången, men jag kan inte se varför det inte skulle det. Det är jättetråkigt väder ute, grått och kallt, lite annat än vad det var för en vecka sen då det var 25 grader ute =).

Åh vad jag önskar att man kunde få pengarna direkt i handen efter en arbetsdag, nu har jag verkligen inga pengar alls och det är sjukt hur hjälplös man känner sig, nästan allt cirkulerar runt pengar nu för tiden och har man inga så finns det inte mycket man kan göra! Det är synd men det är så samhället fungerar nu för tiden. Tur att jag fortfarande bor hos min kära föräldrar, annars hade det varit riktigt tufft nu! Men ni får ha en bra dag så länge, jag skriver mer senare. Puss och hej, leverpestej/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja de skulle vara något att dom inte tänkt på det, och då skulle man ju slippa betala skatt =). Hoppas du får en trevlig dag!

2008-05-18 @ 10:37:09
URL: http://carrobarrometer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0