Torsdag



Idag har det varit ännu en underbar dag med älsklingen. Han sov hos mig igår och sedan åkte vi hem till honom i morse eftersom att jag skulle ha körlektion. Det gick faktiskt riktigt bra tycker jag, vi har börjat med stadskörning nu och det var jättenervöst i början, men det gick bra =). Gud vad jag älskar den där pojken <3

Sedan har min familj varit och hämtat nya hästen idag, tyvärr kunde jag inte följa med eftersom att jag skulle köra, men jag ska gå och titta på honom nu =). Harry heter han, så himla gulligt namn på en häst tycker jag =). Hoppas att det går bättre med honom än med Rocky bara... =).

Vad har ni gjort idag då?

Ha en bra kväll!/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0