Smultonstället =)



Idag har det varit en rikigt härlig dag måste jag säga. Hade sovmorgon till klockan 11, sedan bar det av ner till staden och till smultronstället för att äta glass =). Såååå gott! Tog en uppläggning som hette Dumle Cola som var jättemumsig, tog kort på den, men det är trubbel med datorn så jag har inte kunnat lägga in den =(, men god var den.

Sedan åkte jag med min älskade pojkvän in till stan och var med honom ett tag innan jag skulle till körskolan och köra. Idag gick det faktiskt riktigt bra att köra så jag är väldigt nöjd =). En helt underbar dag med andra ord. Och imorgon är jag ledig så det blir nog skönt det med, tyvärr kan jag inte träffa älsklingen då och det är jätte tråkigt, men jag får försöka överleva.  Ha en bra kväll/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, jomen visst har jag alltså :) + att jag tror att det kan bli lite problem med dem jag ska fira dagen med "/ får hoppas att det fixar sig i veckan :D

2008-06-03 @ 21:37:11
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0