Onsdag

Nu har jag varit och jobbat, men det var en mycket kort arbetsdag eftersom att det inte var så många rum att städa idag. Så det gick på två timmar, ganska skönt eftersom att jag är så himla trött, men det hade ju varit bra med lite mer pengar kanske. Men, men, jag ska ju jobba imorgon också.
Jag har inte uppdaterat bloggen nu på ett tag och det har helt enkelt den enkla anledningen att jag inte har hunnit. I måndags kom min underbara pojkvän hit och då umgicks vi hela dagen och sedan åkte han inte hem förän ganska sent igår, och efter det var det ju Sverige- Grekland matchen, och den fick man ju inte missa =). Men jag kan inte påstå att det hänt så mycket som är värt att skriva om iallafall. Ha en bra dag/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0