Lonely...i'm so lonely


Ja, det blev en ensam kväll, Carro kunde inte träffas tyvärr. Men som tur var har jag familjen som jag kan umgås med =). Och imorgon får jag äntligen träffa min älskling igen<3, ska bli jätteroligt =).

I eftermiddag har det inte hänt så mycket värt att tala om faktiskt, det har varit mycket lugnt, syrran har åkt iväg på en liten klassresa, i och för sig bara över natten för att sova i tält i skogen, men det kan nog vara trevligt =).
Min andra syster håller på att möblera om sitt rum, så det går inte att vara på övervåningen för tillfället... men då kan jag ju alltid fly ner hit så ingen skada skedd.

Jag hoppas att ni haft en bra dag, det har iallafall jag, mycket varmt och jag höll på att svimma av värme när jag jobbade, men det gick =). Ha en bra kväll/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0