Lite tidsfördriv =)

HAR DU:
Ett förhållande:
Ja, det har jag =)
En bästa vän: Ja absolut
Haft ett seriöst förhållande: Ja, jag har ett just nu =)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, och vi är fortfarande tillsammans <3
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte första kanske, men det tog inte många ögonkast inte =)
Fått ditt hjärta krossat: Jo, det har väl hänt 
Skrikit åt en lärare: Nej, är för feg för det tror jag =P
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, aldrig.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja, fått av min underbara pojkvän!
Snusat: Nej
Rökt: Nej

DAGENS:
Klädsel:
Just nu arbetskläder, vit skjorta och svarta byxor.
Smink: Väldigt diskret, foundation och maskara.
Frisyr: Två söta flätor =)
Låt: Utan dina andetag- Kent
Vill ha: Fint väder och min pojkvän här hos mig!
Sjuka: Ont i huvudet för tillfället
Drog: Ingen
aknad: Isak min älskling <3
Köp: Pengar till mobilen
Godis: Lite lösgodis faktiskt =P
Attityd: Glad, men mycket trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Usch, det här kommer att ta tid!

Skriv din egen lista, och skriv gärna en kommentar med länk in till din blogg så jag kan läsa din lista också =) /Jennifer

Kommentarer
Postat av: madelene

svar: hihi:) dags att börja baka, haha! hoppas du får en bra kväll.

2008-06-13 @ 17:51:51
URL: http://llundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0