Jösses vad trött!



Fy fasen vad trött jag är nu
. Har varit och övningskört och suttit med teorin, var på trafikskolan i fem timmar! Och idag var det första gången jag var nära att krocka... och gissa med vem... jo min chef! Snacka om pinsamt, nu var det han som gjorde mest fel men ändå, får hoppas att jag inte får sparken imorgon =P, men det tror jag inte, var inte jättenära =).

Sen har jag beställt tid för teoriprov, så nu är det plugga som gäller så att jag klarar det =). I eftermiddag har jag faktiskt sovit lite, och spelat The sims =P. Nu har jag stått och strukit tvätt, finns nog ingen tråkigare! Och så har älsklingen ringt  <3, blev inte så långte eftersom att det är så jäkla dyrt, men det var skönt att höra att han mådde bra iallafall =).

Nu ska jag snart gå och käka, och sedan blir det nog nästan läggdags snart. Ska jobba imorgon så jag känner att en tidig kväll är på sin plats. Hoppas ni haft en bra dag allihopa. Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0