Hälsingland resan: Söndag 22 Juni 2008



Och så var det dags för hemresa =(. Men först grattade vi mellan kusinen, Camilla, som fyllde 13 år igår. Hon fick en jättefin systemkamera, och jag tror aldrig att jag har sett någon bli så glad för något förut =).

Tåget gick vid halv två, så vi blev skjutsade till stationen och sa hejdå till allihopa. Som tur var så blev hemresan inte lika jobbig, och det var skönt. Vi var tillbaka vid halv sju ungefär och då hämtade familjen mig på stationen och jag sa hejdå till älsklingen <3. Jag hade saknat familjen ganska mycket måste jag säga, men nu känns det jättetomt att inte ha min älskling här hos mig!

Så såhär såg min resa till hälsingland ut i en mycket förkortad version, men det skulle ta alldeles för lång tid att skriva ner hela historien =). Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Tvättbjörnen.

Hehe, han tackar tror jag, han har precis somnat ^^,

2008-06-23 @ 12:13:17
URL: http://tvattbjornens.blogg.se/
Postat av: Tess

Sv: Tack syrran :)

men det känns så fel att ringa när du är liksom där uppe & allt :s Men ska komma ihåg det till nästa gång. Tack <3

2008-06-23 @ 12:19:11
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0