Hälsingland resan: Midsommardagen 21 Juni 2008



På midsommardagen åkte jag och älsklingen till hans mormor och morfar som har en sommarstuga där uppe. Det var jättemysigt att få tillbringa lite tid ensam med Isak, utan hans kusiner också (trotts att de var jättesnälla, så inte för den anledningen) =). Vi åkte först och handlade lite lunch i Arbrå och sedan åkte vi till deras lilla stuga och åt lunch, och jösses, jag har aldrig ätit så mycket någonsin! Först var det fläskfilé, makaroner, creme fraich röra och korv. Sedan till efterrätt, varm nyponsoppa med mandelbeskvier, och sedan fikade vi med wienerbröd och läsk! Jag har adlrig varit så mätt i hela mitt liv =).

Efter lunchen tog Isak<3 och jag en mysig promenad i skogarna runt deras stuga. Men fy fasen för myggen där uppe! Jag har till och med myggbett under foten =)!

På eftermiddagen åkte vi tillbaka till Isaks kusiner och hoppade lite studsmatta igen =). På kvällen fick de främmande så det blev mysig grillkväll och sedan kollade vi på fotboll igen. /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0