God kväll

Ikväll har jag och familjen varit ute och ätit på restaurang för att fira att syrrorna slutat skolan =), jättetrevligt faktiskt, och mumsigt med kinamat =). det var länge sedan vi hade så roligt med alla i familjen och det känns jättebra att kunnat göra något tillsammans. Efter restaurangen hämtade vi upp C och så följde hon med hem till mig ett tag. Också jättetrevligt, var längesedan vi snackade ut igen, vi har alltid så mycket att snacka om och så roligt när vi träffas, synd att vi inte har tid så ofta =(.

Nu sitter jag här och väntar på att min käresta ska ringa, han var ute med ett par kompisar men skulle ringa när han kom hem... hoppas det inte blir allt för sent bara =S, för som sagt så är jag ganska så trött nu! / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0