En rolig sysselsättning

Ni kan inte gissa vad jag har gett mig in på! I vårat hus finns det två långgarderober, en där vi har proppat in alla möbler som vi inte vill ha ståendes framme, plus lite madrasser och annat smått och gott. Och i den andra finns alla våra vinterkläder, våra gamla leksaker, filmer, böcker, tidningar, ja allt ni kan tänka er som man inte vill ha framme helt enkelt. Och självklart är det proppfullt och superrörigt därinne, och jag min lilla knasboll har gått med på att försöka röja upp därinne! Tror ni att det kommer att bli något jobbigt eller? Jaja, det roliga är att man hittar saker som man inte har sett på flera flera år... så lite skoj kan det kanske bli =). Men ni får önska mig lycka till, jag kan ta lite foton på eländet så ska ni få se vad jag gett mig in på =). Puss och hej/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0