Ännu en stressig dag



Idag har det varit så jäkla stressigt! Fy fasen vad jobbig dag... men nu är det värsta över så nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen =). Jag började jobba 10 imorse, så det var skönt med sovmorgon iallafall. Men vi hade fullt på hotellet inatt så det var lite att städa. Plus att jag redan var stressad eftersom att jag var tvungen att ta 13.55 bussen in tll stan för att ha körlektion. Men som tur var så hann jag, det blev väldigt stressigt på slutet men jag hann.
Och körlektionen blev ju inte direkt avkopplande den heller eftersom att vi hamnade i värsta åsk och hagelskurarna! Men spännande blev det, och jag fick mycket beröm av läraren så det var det värt =). Ha en bra eftermiddag allihopa!/ Jennifer 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det är bara att börja igen! ;)

2008-06-16 @ 18:30:34
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha ja! Häårlig bild förresten =)

2008-06-16 @ 18:37:38
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0