Söndag


(hihi, min sötnos i afro =), gulleplutt där!)


Nu bor jag hemma igen
... Isak åkte till Örebro i morse och själv gick jag till jobbbet. Fy fasen vad sorligt det var =(, nu kommer jag antagligen inte se honom på tre veckor, om jag inte hinner åka upp något när jag inte jobbar, jag hoppas verkligen det annars kommer jag att gå under!

Veckan har varit helt underbar och jag är sååå ledsen att den är slut nu. Nu väntar jobb, jobb och åter jobb och det är ännu tuffare när älsklingen inte är hemma, fan vad jag kommer att sakna den där pojken!

Idag har jag som sagt jobbat, det var jättejobbigt eftersom att jag dels var så trött och dels så deppig. Hoppas det går bättre imorgon.

Jag hoppas att ni haft en lika trevlig och mysig vecka som jag och att nästa blir precis lika bra =). Puss och godnatt/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

aa verkligen :/ detsamma!

2008-07-13 @ 22:31:15
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Diana

söta ni är =)

2008-07-14 @ 17:42:42
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0