Scones och en stukad fot!



Fy fasen vad varmt det var att lasta hö!

Jag höll på och dö, dessutom trampade jag igenom ett par brädor på höskullen så nu sitter jag här med lindad och öm fot! Men aja, det går väl över tills jag gifter mig, som mormor alltid brukar säga =).

Nu har jag precis ätit lunch, jättemumsigt med nygräddade scones och allt... mmmm. Så nu är det bara att vänta på att klockan ska bli tre och åka upp till syrran och kolla på hennes ridlägeravslutning. Hon ska rida terängritt och grejer så det ska bli jättespännande, sen kanske vi ska åka till Smultronstället och käka glass, men det är inte säkert, vi får se lite. Hoppas ni har en bra dag!/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Diana

tråkigt med stukad fot =(

2008-07-04 @ 19:27:43
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0