Lördag


Äntligen!


Idag ska jag äntligen träffa Isak igen!  Shit vad jag längtar nu =). Men först ska jag genomlida en dag på jobbet, och nu börjar det bli riktig mycket att göra på hotellet eftersom att semestrarna drar igång! Men det blir det cash utav =). Men just idag hoppas jag att det inte är så jättemycket så att jag kan komma in till stan fort!

Igår var jag ju först på syrrans lägeravslutning, där träffade jag också en av mina klasskamrater förvånande nog, han var tydligen där och kollade på sin flickvän när hon red =). Sedan åkte familjen ner till Sörping och åt middag. Det var faktiskt jättetrevligt, och efteråt åkte vi och köpte massa godis som vi snaskade på igår kväll.

Men nu ska jag nog gå och göra mig iordning lite inför jobbet. Ha en jättebra dag allihopa! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0