Tisdag


 
Jaha, så var det bara två dagar kvar på detta år. Det har varit ett rätt så bra år tycker jag, väldigt speciellt och annorlunda men inga större tragedier om man säger så. Eftersom att jag ska fira nyår med älsklingen och inte hemma som jag brukar så ska vi ha lite fin middag och sånt idag också, jag hade tänkt baka en tårta också =). Men annars är det packning och tvätt som står på schemat idag, jag måste ju se till att ha alla kläder rena nu till söndag... usch jag börjar få riktig resfeber måste jag säga, men jag hoppas att det ska gå bra ändå =).

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sara

okej, lycko dig som ska ta det snart! :) det är verkligen bland det roligaste jag vart med om! så ta hand om tiden då och njut! :)

2008-12-30 @ 15:00:27
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0